سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در پاسخ دادن شتاب کند، پاسخ را درنیابد . [امام علی علیه السلام]
تخته سیاه
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» نامه محرمانه اینشتین به آیت الله بروجردی

اینیشتین در این کتاب همواره از آیت­ الله بروجردی با احترام و بارها به لفظ "بروجردی بزرگ" یاد کرده و از شادروان پروفسور حسابی نیز بارها با لفظ "حسابی عزیز"...یاد کرده است.
آلبرت اینشتین در رساله­ پایانی عمر خود با عنوان دی ارکلرونگ، یعنی بیانیه، که در سال 1954 (1333ش ) آن را در آمریکا و به آلمانی نوشته است اسلام را بر تمامی ادیان جهان ترجیح می­ دهد و آن را کامل­ترین و معقول­ترین دین می­ داند.
 این رساله در حقیقت همان نامه نگاری محرمانه­ اینشتین با آیت­ الله العظمی بروجردی است که توسط مترجمین برگزیده­ شاه ایران و به صورت محرمانه صورت پذیرفته است.
 به گزارش جهان جهان اینشتین در این رساله "نظریه نسبیت" خود را با آیاتی از قرآن کریم و احادیثی از نهج ­البلاغه و بیش از همه بحارالانوار علامه­ مجلسی که از عربی به انگلیسی و ... توسط حمیدرضا پهلوی (فوت 1371 ش) و ... ترجمه و تحت نظر آیت الله بروجردی شرح می ­شده تطبیق داده و نوشته که هیچ جا در هیچ مذهبی چنین احادیث پر مغزی یافت نمی ­شود و تنها این مذهب شیعه است که احادیث پیشوایان آن نظریه پیچیده "نسبیت" را ارائه داده ولی اکثر دانشمندان نفهمیده ­اند.
 از آن جمله حدیثی است که علامه مجلسی در مورد معراج جسمانی رسول اکرم (ص) نقل می­ کند که هنگام برخاستن از زمین دامن یا پای مبارک پیامبر به ظرف آبی می­ خورد و آن ظرف واژگون می­ شود. اما بعد از این که پیامبر اکرم (ص) از معراج جسمانی باز می­ گردند مشاهده می­ کنند که پس از گذشت این همه زمان هنوز آب آن ظرف در حال ریختن روی زمین است ... اینشتین این حدیث را از گرانبهاترین بیانات علمی پیشوایان شیعه در زمینه­ "انبساط و نسبیت زمان" دانسته و شرح فیزیکی مفصلی بر آن می­ نویسد....
همچنین اینشتین در این رساله "معاد جمسانی" را از راه فیزیکی اثبات می­ کند (علاوه بر قانون سوم نیوتون = عمل و عکس العمل) او فرمول ریاضی "معاد جسمانی" را عکس فرمول معروف "نسبیت ماده و انرژی" می­ داند: E=M.C2>>M=E:C2 یعنی اگر حتی بدن ما تبدیل به انرژی شده باشد دوباره عینا به ماده تبدیل شده و زنده خواهد شد.
اینیشتین در این کتاب همواره از آیت­ الله بروجردی با احترام و بارها به لفظ "بروجردی بزرگ" یاد کرده و از شادروان پروفسور حسابی نیز بارها با لفظ "حسابی عزیز"...یاد کرده است.
3000000 دلار بهای خرید این رساله توسط پروفسور ابراهیم مهدوی (مقیم لندن) با کمک برخی از اعضاء شرکت­ های اتومبیل بنز و فورد و .. از یک عتیقه­ دار یهودی بوده و دست خط اینشتین در تمامی صفحات این کتابچه توسط خط شناسی رایانه ­ای چک شده و تأیید گشته که او این رساله را به دست خود نوشته است.
نقل از:
برای اطلاع بیشتر در این مورد ، اینجا را نگاه کنید.


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » میرزا ( شنبه 89/11/2 :: ساعت 10:13 عصر )
»» پاسخگویی زنده به سئوالات شرعی از طریق پیامک

اخیراً برای پاسخگویی زنده به سئوالات دینی از طریق موبایل، نرم افزاری تولید شده است که با  نصب آن روی گوشی موبایل و سپس انجام مراحل فعالسازی ( که خیلی هم ساده است ) و اجرای نرم افزار، کاربران می توانند به نمایندگان دفاتر مراجع معظم تقلید، کارشناسان علوم اسلامی (که در قم هستند) یا به اساتید آستان قدس رضوی (که در مشهد هستند) وصل شوند. با اجرای نرم افزار، لیست اساتیدی که روی خط هستند نمایش داده می شود و کاربر می تواند نام استاد مورد نظر را انتخاب و سئوال خود را برای وی پیامک نماید. استاد مربوطه نیز در همان لحظه اقدام به ارسال پاسخ خواهند نمود.

برای استفاده از این نرم افزار مراحل زیر باید انجام شود:
1-
فعال سازی اینترنت گوشی
2-
دانلود نرم افزار
3-
اجرای برنامه
4-
انتخاب استاد

توضیحات بیشتر را در اینجا بخوانید.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » میرزا ( جمعه 89/11/1 :: ساعت 8:12 صبح )
»» نرم افزار باوران دجال

اولین نرم افزار رایگان ، کم حجم و جامع ضد وهابیت ، با نام « یاوران دجال » توسط انجمن گفتگوی دینی تولید و عرضه شد.

نرم افزار یاوران دجال

چون در تولید این نرم افزار ، کم بودن حجم آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است ، لذا جهت استفاده از قسمتهایی از نرم افزار (عکس ، فیلم ، صوت ) باید موقع استفاده از نرم افزار ، به اینترنت وصل باشید. سایر قسمتهای نرم افزار نیازی به اینترنت ندارند.

دانلود نرم افزار



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » میرزا ( چهارشنبه 89/10/29 :: ساعت 8:32 عصر )
»» پاسخگویی آنلاین به سئوالات شما

در لینک زیر ، شما می توانید زمان آنلاین بودن کارشناسان رشته های مختلف را پیدا کرده و در آن زمان ، با مشاور مورد نظرتان مشاوره آنلاین داشته باشید و سئوالات خودتان را بپرسید.

 

لیست پاسخگویی آنلاین

برگرفته از سایت www.pasokhgoo.ir



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » میرزا ( یکشنبه 89/10/26 :: ساعت 2:35 عصر )
»» آسیب شناسی خانواده

خانواده باید پناهگاه امنی برای فرزندان و کاشانه ای گرم برای اعضاء آن باشد. در حالیکه در زندگی خیلی از زوج ها اینگونه نیست. خیلی از همسران (حتی مذهبی ها) با هم اختلافات اساسی دارند. اختلافاتی که آشیانه مشترک آنها را با زلزله هایی مواجهه می سازد.... چرا؟

یک عامل عمده اش این است که « مرد » ، جنس « زن » را نمی شناسد و « زن » جنس « مرد » را نمی شناسد. لذا همدیگر را « درک « نمی کنند و زبان همدیگر را نمی فهمند. 
برای اینکه خیلی از مشکلات حل شود ، زن و مرد باید « جنس مخالف » خود را بشناسند و بدانند که هر یک از دو جنس ، « قالب وجودی » خاص خود را دارد که با جنس دیگر متفاوت است. برای این شناخت ، توجه به تفاوتهای بین زن و مرد ضروری است.(به نظر بنده ، حجت الاسلام دهنوی بهتر از هر کس دیگری این بحث را تدریس می کنند و بعد از ایشان ، حجت الاسلام پناهیان.( برای فهم این تفاوتها ، مردان باید نکاتی را بدانند که مهمترینش - به زعم من - این است:

تفاوت اصلی: زنان حول محور « عاطفه » فکر می کنند و تصمیم می گیرند. « منطق » یک امر جانبی برای آنهاست. برعکس، مردان حول محور « منطق » فکر می کنند و تصمیم می گیرند و » عاطفه » برای آنها یک امر جانبی است. لذا مردان نباید با محوریت »منطق » با همسرشان رفتار کنند و با او سخن بگویند و از او انتظارات داشته باشند. باید سعی کنند مطلب مورد نظر خود را حتماً با روکشی از عاطفه و در قالب آن ، بیان کنند.

چیزی که مردان باید خیلی مواظبش باشند این است که: عاطفه خانمشان خراش بر ندارد.

از ویژگیهای « عدم محوریت منطق » در زنان ، این است که: خانمها ، کلمات را در معنای واقعی آن به کار نمی برند.
مثلاً وقتی زنی از دست بازیگوشی های فرزند خردسالش به ستوه آمده و می گوید: خدایا مرا بکش که از دست این بچه خسته شده ام؛ فوری به او نگوئید: خانم! ناشکری نکن. چون او واقعاً منظورش این نیست. او فقط می خواهد احساسی را که در آن لحظه دارد بیان کند.

مسأله دیگر : تفاوت زنان و مردان در» برقراری ارتباط « است. ارتباط برای زنان ، وسیله ای برای به اشتراک گذاشتن احساسات شخصی است. اما برای مردان ، ارتباط وسیله به دست آوردن اطلاعات است. اگر شما در یک روز ، ده ساعت با خانمتان ارتباط داشته باشید(مثلاً مشغول صحبت باشید) اما محتوای این ارتباط ، چیزی غیر از « به اشتراک گذاشتن احساسات شخصی » باشد ، از نظر خانمتان ، آن روز شما برای حرف زدن با او هیچ وقتی نگذاشته اید!
لذا مردان باید سعی کنند که: هر روز با خانمشان تبادل احساسات داشته باشند (که بیشتر باید به صورت کلامی باشد - چون زنها بیشتر از راه گوش ارتباط برقرار می کنند و تأثیر پذیری آنها از حس شنوایی شان ، بیشتر از تأثیر پذیری آنها از سایر حس هایشان است (.

همانطور که جسم ما به غذا نیاز دارد و باید هر روز این غذا را به آن برسانیم ، روح ما هم به غذا نیاز دارد. غذای روح هر کسی با غذای روح فرد دیگری تفاوت دارد. به نظر من ، « درک کردن » یعنی اینکه بدانیم غذای روح هر فردی چیست و آن را برایش تأمین کنیم. صرف نظر از تبادل احساسات که نیاز عمومی همه زنهاست ، باید هر مردی دقت کند ببیند غذای روح همسرش چیست؟ مسافرت است؟ دید و بازدید با دوستانش است؟ غذا خوردن در رستوران است؟ یا ... . و آن چیز را به طور مرتب و منظم برای او تأمین کند.

نوع رفتار زن در منزل با فرزندان و با شوهرش ، بازتاب رفتار شوهرش با اوست. اگر مرد مواظب باشد که عاطفه زنش خراش برندارد، و تبادل احساسات )90% به صورت کلامی ( با او داشته باشد و غذای روح او را برایش تأمین کند (دقیقاً همانطور که به تأمین نیازهای مادی او اهتمام می ورزد) ، زن نیز با گرمی بیشتری با فرزندان و بازیگوشی های آنان مواجهه شده و در رسیدگی به آنها و تربیت آنها و اداره امور منزل سعی بیشتری می کند و نتیجه نهایی ، سالم ماندن شخصیت فرزندان و موفقیت آنها در عرصه های مختلف و گرمای بیشتر کاشانه مشترک خواهد بود.

:مطالب مفصلتر را در فایل آکروبات زیر بخوانید

دانلود

 : ضمناً مطالعه دو لینک زیر را نیز به زوجین شدیداً توصیه می کنم

هشدار برای خانم ها 

هشدار برای آقایان



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » میرزا ( دوشنبه 89/10/20 :: ساعت 6:59 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

111
لزوم بصیرت و روشنگری
فرمول گرفتاری ها و مشکلات و راه حل آنها
اهمیت خوش بینی
ما هم از دینداری شما تعجب می کنیم!!
سیا ، اسکار ، و اسکار سیاسی
شرایط دریافت کمک الهی در مشکلات
تنها کاری که باید در زندگی بکنیم
برخی توصیهها و دستورالعملها از علامه قاضی
نقشه خانواده (راه و روش رفتار با همسر)
زندگی جدید (2)
جملات حکیمانه درباره کار و تلاش
یا جواد الائمه
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 5
>> بازدید دیروز: 15
>> مجموع بازدیدها: 364363
» درباره من

تخته سیاه
میرزا
1- اِنْ کُلُّ مَنْ فیِ‏ السَّماواتِ وَ الأرْضِ اِلاّ أتِی الرَّحْمنِ عَبداً (مریم/93 ) 2- ان تنکرونی فأنا ابن الحسن * سبط النبی المصطفی المؤتمن.

» پیوندهای روزانه

راسخون [12]
پایگاه اطلاع رسانی جهان تشیع [103]
شبکه جهانی تلویزیونی سلام [72]
کرامات حضرت اباالفضل العباس علیه السلام [142]
پخش زنده از حرم امام رضا علیه السلام [87]
بانک فیلم و صوت مذهبی (با قطعات ویژه برای موبایل) [138]
مشاوره آنلاین [117]
سئوال از نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاهها [20]
شبکه اطلاع رسانی امام حسین علیه السلام [111]
پخش زنده از کربلا ( حرم امام حسین علیه السلام ) [158]
یادداشتهای شخصی احمدی نژاد [111]
صبح ( سایت شهید ) [114]
روایت شهدا [89]
نشریه الکترونیکی پرسمان [91]
صالحین [76]
[آرشیو(21)]

» آرشیو مطالب
نوشته های پیشین
تابستان 1387
بهار 1387
زمستان 1386
پاییز 1387
تابستان 1388
زمستان 88
پاییز 88
بهار 89
تابستان 89
پاییز 89
زمستان 89
بهار 90
پاییز 90
زمستان 90
بهار 91
تابستان 91
پاییز 91
زمستان 91
بهار 94
تابستان 94
پاییز 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
همفکری
عاشق آسمونی
قطره و دریا
قائــــم
شین مثل شعور
شعله ی آواز
بانوی دشت رویا
دلتنگ...
رو به آسمان
پرورش دینی
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
پیاده تا عرش
شبکه اطلاع رسانی آموزه ( اخلاق و عرفان ) AMOOZEH.IR
اجتماعی
منتظرظهور
بوستـــــان ادب و عـرفــان : وب ویژه تفسیر ادبی عرفانی قرآن مجید
دل نوشته های علمی پژوهشی تجربی
لنگه کفش
دل نوشته های یک دختر شهید
کلبه درویشی
سرای اندیشه
حسن آباد جرقویه
سیب خیال
کربلایی دیگر
حجت البالغه
هواداران همای پرواز
PARANDEYE 3 PA
حضرت عشق جل جلاله
دریاچه ی قو
یک کلمه حرف حساب
وبلاگ حامیان ولایت
ستارگان دوکوهه
شلمچه
ستاره آسمان
کوسالان
وبلاگ پایگاه امام حسین (ع) شهرستان البرز
کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد !
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
سکوت سنگ، فریاد دل
.: شهر عشق :.
مــــ هــر بـا ن
سالک
رنگارنگه
محقق دانشگاه
جرعه ای از شراب عشق
زندگی رسم خوشایندیست
برادران شهید هاشمی
ختم قرآن ، ختم صلوات --- توشه آخرت
روزنه
آواز پرجبرئیل
ولایت مداری
محمد قدرتی MOHAMMAD GHODRATI
عاشقانه
سخنرانی و متن روضه های استاد مهدی توکلی
ارجان فیزیوتراپی
پری برای پریدن
گروه اینترنتی جرقه داتکو
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
تاملاقات خدا ٰ ان تقوموا لله ٰ...
احساس با تو بودن
سلوک
هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره و مقاله و دانلود)
سرباز سبز امام خامنه ای
ساعت به وقت کربلا
حاجی
حاج رضوان
دل نوشته های من
رئوف
لــعل سـلـسـبیــل ( دل نوشته های یک هاجر )
وبلاگ کفش ؟!
زورخانه باباعلی
بهترین دوست من
عشق یعنی ح ، سین ، یاء و نون
بر و بچه های ارزشی
مذهب عشق
پایگاه سایبری حجة الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
آغاز راه
پنجره ای رو به باغ
عاشقانه
عــــشقـــــولـــــک
میثاق طلبگی
امیدزهرا
دوستانه
نکته هایی از قرآن
شیعه مذهب برتر Shia is super relegion
دکتر علی حاجی ستوده
صراط سلوک
fazestan
علمی-فرهنکی-هنری-ورزشی
مرغ خوشخوان
زندگی آرام
فقط خدا
هیئت محبان الزهرا (س)- شهرستان اسلامشهر
بازمانده تنهای تنها
فرزندان خورشید (مقام سادات)

نورالهدی
نامه هایی از خلیج همیشه فارس
دوست
بسم الله الرحمن الرحیم
صمیمانه ...
انوار الهی
حرفهای ما دوتا
یادداشت های یک روحانی
دفترچه‏ی آبی
موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین
قدرت شیطان
حریم یاس
تو میتونی !! اخبار جنبش دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ اس ام اس جک
تا ریشه هست، جوانه باید زد...
ققنوس شعر و عشق
اس ام اس عاشقانه
و خدایی که در این نزدیکیست
زیر آسمان خدا
مذهبی
هانیبال
اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز
جوکستان ، اس ام اس ، جوک ، لطیفه ، طنز ،jok+sms
یک قدم تا پشت خاکریز
ترنم بهاری
به خود آییم و بخواهیم،‏که انسان باشیم...
پنجره
مدیریت کلماتی
اخلاق و رفتار اسلامی
عصارخانه بهبهان
بزرگترین لینکستان مذهبی
دکتر علی حاجی ستوده
شاعر اهل بیت (ع) عبدالله بیگدلی
کهکشان حافظه
مــــفـــتـــــــــــــــاح
سرباز 314
وبلاگستان 8 دی
طب اسلامی و ایرانی

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان




























» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب