سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در دانشش اختلاف و دوگانگینباشد . [امام باقر علیه السلام ـ در بیان معنای راسخان در دانش ـ]
تخته سیاه
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» نرم افزاری برای فیلتر کردن سایتها و کنترل اینترنت

یک نرم افزار عالی برای نرم افزار قوی فیلتر کردن سایت های مستهجن برای کامپیوتر.

 بسیار مفید مخصوصاً برای پدر و مادر هایی که میخواهند فرزندانشان در فضای اینترنت سالم بمانند. این برنامه با قابلیت اضافه کردن سایت ها به لیست سیاه و قرار دادن رمز عبور از دسترسی فرزندان به ورود به برنامه و باز کردن سایت های مستهجن جلوگیری می کند.

حتی اگر هم از فیلتر شکن استفاده شود ، باز این نرم افزار جلوی سایت های مستهجن خواهدگرفت.

 

 

از جمله قابلیت های این برنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- بلوک کردن وب سایت مبتذل،
- فیلتر کردن کلمات توهین آمیز،
- ایجاد محدودیت در چت اینترنتی،
- ایجاد محدودیت در زمان ورود به اینترنت،
- ثبت تمامی جزئیات و سایت های بازدید شده،
- ضبط داده های ترافیکی،
- کنترل زمان بازی بچه ها
- با قابلیت دادن استراحت به چشم در زمان های تعیین شده
- پیدا کردن همه تصاویر / فیلم ها / فایل های موسیقی و صفحات وب اشاره کرد

 

لینک دانلود (کلیک کنید)

رمز فایل فشرده: www.mojazdl.com

 

منبع: askdin.com



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » میرزا ( سه شنبه 94/6/10 :: ساعت 8:34 صبح )
»» توصیه های رهبر انقلاب به دولت یازدهم

توصیه های رهبر انقلاب به دولت یازدهم



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » میرزا ( دوشنبه 94/6/9 :: ساعت 8:16 صبح )
»» رشته به هم پیوسته

هر کاری که مرتبط با دین باشد ( چه عبادت ، چه گناه ) ، یک دانه از یک زنجیر یا رشته است. بر این اساس ، اشتباه است اگر هر گناهی را به طور " جدا " و خارج از حالت زنجیره ای در نظر بگیریم.

 

منظور از "حالت زنجیره ای" یا " رشته کار" این است که هر گناهی ، علاوه بر اینکه خودش یک گناه است ، زمینه " گناه دیگری" را هم فراهم می آورد. و هر عبادتی ، علاوه بر اینکه خودش یک عبادت است ، زمینه "عبادت دیگری" را هم فراهم می آورد. و همینطور ، عبادت ها یا گناهان ، به دنبال یکدیگر خواهند آمد.

 

بر این اساس ، تلاش برای انجام ندادن حتی یک گناه ، باعث جلوگیری از زمینه بروز گناه دیگری هم می شود. و همچنین ، انجام یک کار معنوی و عبادی ، زمینه انجام عبادت دیگری را هم هموار می سازد.

 

آیت الله بهجت می فرماید:

رشته کار ها در طاعت و معصیت به هم پیوسته است اگر در طاعت گام اول بر داشته شود بدنبال آن توفیق بر داشتن گام بعدی طاعت به انسان دست می دهد ، و اگر در معصیت باشد دوم هم زمینه ی معصیت خواهد بود . (نقل از : کتاب ورق های آسمانی صفحه 48)

 

آیت الله بهجت

 

 

ادامه پاسخهای آیت الله بهجت



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » میرزا ( پنج شنبه 94/6/5 :: ساعت 11:28 صبح )
»» حاج آقا قرائتی: از امام حسین چه بخواهم؟

حجة الاسلام قرائتی ، ضمن بیان خاطره ای درس آموز ، می گویند:


در بعضى شب ‏هاى جمعه که در نجف بودم ؛ توفیقى بود که به کربلا مى ‏رفتم و در حرم امام حسین علیه السلام به مناجات مى‏ پرداختم. از آنجا که دعا زیر گنبد امام حسین علیه السلام مستجاب است، از استادم پرسیدم: در آنجا چه دعا و درخواستى از خدا داشته باشم؟ ایشان گفتند: دعا کن هر چه مفید نیست، علاقه ‏اش از دل تو بیرون رود. بسیارند کسانى که علاقه مند به کارى هستند که بى ‏فایده است. 

 در دعا نیز مى ‏خوانیم: «اعوذ بک مِن عِلم لاینفع » خداوندا! از علم بدون منفعت به تو پناه مى‏برم.

خدا را شاکرم که به جز قرآن و تفسیر  ،به بسیارى از علوم غیر مفید علاقه ‏اى ندارم.

 

ادامه خاطرات آموزنده حاج آقا قرائتی



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » میرزا ( چهارشنبه 94/6/4 :: ساعت 11:8 صبح )
»» انرژی هسته ای ، ادامه ماجرای نفت

«اینکه بعضی از روشنفکرنماها قلم بردارند و قلم بزنند که « آقا ما صنعت هسته‌ای را می‌خواهیم چه‌کار کنیم» این فریب است؛ این شبیه همان حرفی است که زمان قاجارها وقتی نفت کشف شده بود و انگلیسی‌ها آمده بودند می‌خواستند نفت را ببرند، این‌جا دولتمرد قاجاری می‌گفت ما این مادّه‌ی بدبوی عَفِن را می‌خواهیم چه‌کار کنیم، بگذارید بردارند ببرند!» (مقام معظم رهبری)

 

« ماجرای نفت » حتی محدود به امضای قراردادننگین دارسی نیز نمی‌شود. قراردادی که توسط پادشاه و به‌ وسیله‌ دیگر دولتمرد قاجاری با انگلیس بسته شد و این کشور از نفت ایران برای تأمین سوخت کشتی‌های جنگی و تجاری خود در طول جنگ جهانی اول استفاده کرد. « ماجرای نفت » تا ملی شدن صنعت نفت و نخست‌وزیری «سپهبد حاجعلی رزم‌آرا» هم ادامه پیدا کرد. رزم‌ آرا که مرتبط با «شرکت نفت انگلیس و ایران» بود به‌دنبال تصویب قرارداد الحاقی نفت، موسوم به «گس- گلشائیان» در مجلس شانزدهم بود. قراردادی که موجب می‌شد هم‌چنان کشور انگلستان سایه‌ی خود را بر صنعت نفت ایران و سود حاصله از آن بگستراند.

گویی تفکر دولتمرد قاجاری، اینک در رزم‌ آرا حلول کرده بود آن‌جا که برای نشان دادن سرسپردگی خود به انگلیس، دست به تحقیر هویت ایرانی زد و گفت ملتی که لیاقت لولهنگ‌سازی ندارد، چگونه می‌تواند صنعت نفت را اداره کند! رزم‌آرا حتی گفت ملی‌شدن صنعت نفت، بزرگ‌ترین خیانت به ایران است! اما 13 روز پس از قتل رزم‌آرا، قانون ملی شدن صنعت نفت ایران به تصویب مجلس رسید.

 

 

فناوری هسته‌ای و تفکر دولتمرد قاجاری

تفکر دولتمرد قاجاری البته بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و تا به امروز نیز ادامه یافته است و هرگاه مردم این سرزمین خواسته‌اند روی پای خود بایستند و بدون کمک دیگران، راه پیشرفت را طی کنند، عده‌ای از روشنفکرنماها قلم به دست گرفته و نوشتند که یا ما توانایی انجام این کار را نداریم، و یا اینکه اصلا ما را با این موضوعات چه کار؟

 

کتاب «غرب‌زدگی» جلال آل‌احمد را می‌توان جزو اولین تلاش‌های نویسندگان ایرانی برای معرفی طبقه‌ای از افراد جامعه‌ی ایران که امروزه آنان را به نام « روشنفکران غرب‌زده » می‌نامیم دانست.
 جلال در این کتاب، فرجام نسخه‌ای که این طیف برای ایران تجویز می‌کنند را به خوبی نشان داده است. آنجا که درباره‌ی نفت چنین می‌نویسد:

« صنعت غرب ما را غارت می‌کند و به ما حکم می‌راند  و سرنوشت ما را در دست دارد. پیدا است که وقتی اختیار اقتصاد و سیاست مملکت را به دست کمپانی‌های خارجی دادی، او می‌داند که به تو چه بفروشد و دست‌کم این را می‌داند که چه چیز را نفروشد. و البته برای او که می‌خواهد فروشنده‌ی دائمی کالاهای ساخته‌ی خود باشد، بهتر این است که تو هرگز نتوانی از او بی‌نیاز باشی. و خدا زنده بدارد معادن نفت را. نفت را می‌برند و در مقابل هرچه بخواهی به تو می‌دهند. از شیرمرغ تا جان آدمی‌زاد »! [شباهت این جمله کتاب جلال ، با رفع تحریم ها در ازای محدودیت صنعت هسته ای را دریابید].

 

غرب زدگی ، نوشته جلال آل احمد

 

دستیابی به «فناوری هسته‌ای» و پیشرفت ایران در این صنعت نیز از جمله مسائلی است که در سال‌های اخیر، تفکر روشنفکری، آن را تقبیح کرده و اساسا ضرورت دستیابی به آن را منکر شده‌ است. به عقیده‌ی اینان، فناوری هسته‌ای ، همان ماده‌ی بدبو و عفنی است که به کار ما نمی‌آید و همان بهتر که آن را به دیگران واگذاریم و اصلا مملکتی که «نفت» دارد، «اورانیوم» می‌خواهد چه کار! اما همان‌گونه که تاریخ اهمیت استراتژیک ماده‌ای به نام نفت را در عصر حاضر نشان داده است، اهمیت فناوری هسته‌ای در جهان آینده را نیز نشان خواهد داد.

 

شاید اگر جلال، این روزها زنده بود، چیزی شبیه جملاتی که درباره‌ی «نفت» و خیانت روشنفکرنماها نوشته بود، امروز درباره‌ «اورانیوم» و « صنعت هسته‌ای » ایران می‌نوشت.

 

-------------------------------

برگرفته از سایت www.khamenei.ir (با تخلیص و اندکی تصرف)



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » میرزا ( چهارشنبه 94/6/4 :: ساعت 8:25 صبح )
»» نظرات رهبر انقلاب پیرامون توافق هسته ای

نظرات رهبر انقلاب پیرامون توافق هسته ای



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » میرزا ( سه شنبه 94/6/3 :: ساعت 9:6 صبح )
»» خط حزب الله ، نشریه مکتوب سایت رهبری

نشریه "خط حزب الله" ، نشریه مکتوب سایت رهبری (khamenei.ir) است.

 

نشریه‌ی «خط حزب‌الله» به عنوان رسانه‌ی مکتوب پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR با هدف انتشار در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیأت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج منتشر شد.

 

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر بر روی سایت KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

 

دانلود شماره جدید نشریه با عنوان "مأموریت جدید": http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=30542

 

دانلود شماره های پیشین نشریه: http://farsi.khamenei.ir/page?id=30484

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » میرزا ( سه شنبه 94/6/3 :: ساعت 12:0 صبح )
»» بزرگترین خطر برای انقلاب اسلامی

خطرات زیادی ، نه فقط انقلاب ما ، بلکه هر انقلابی را تهدید می کند. از جمله:


1- فساد در حوزه های مختلفی چون اقتصاد سیاست اخلاق خطرناک است 


2-اقازاده ها و رانت و پارت بازی و احساس مصونیت نورچشمی ها خطرناک است


3- رواج بی قانونی و قانونشکنی خطرناک است


4-تحریف امام و رهبری خطرناک است


5-نفوذ دشمن خارجی در حوزه های سیاست و اقتصاد و فرهنک خطرناک است


6-تحرک دشمنان داخلی یا به قولی منافقین خطرناک است 


7-چون انقلاب ما اسلامی بود فاصله گرفتن مردم از اسلام خطرناک است 


8-فاسد شدن مسئولین خطرناک است 


9-تجملگرایی خواص خطرناک است 


10-بی بصیرتی خواص خطرناک است 


11- از دست دادن روحیه انقلابی و مصلحت اندیشی خطرناک است 


12-بی عدالتی خطرناک است 


13-فقرخطرناک است

 

و...

 

همه و همه اینها برای انقلابی اسلامی  مضر است و برای آینده این انقلاب خطرناک است ولی شاید انچه خطرناکتر از همه اینهاست و با بودن ان همه این مسایل می تواند در پرتو ان حل شود ، عدم شناخت صحیح نسل فعلی از مبانی و اصول و چرایی انقلاب است.

انقلاب اسلامی ، یک امانت الهی و بلکه بزرگترین امانت است. نسل حاضر و نسل های بعدی دریافت کننده این امانت الهی هستند.  


باید دقت کنیم:
هم نسل انقلاب کننده ، وظایفی در انتقال امانت الهی برعهده دارد  و هم نسل حاضر و نسلهای بعد وظایفی در دریافت انقلاب برعهده دارند. هر کدام باید وظایف خود را بشناسند.


اگر نسل دریافت کننده انقلاب از اصول و مبانی و چرایی به وجود امدن این امانت الهی معرفت و شناختی نداشته باشد قدر آن را نخواهد دانست.


اگر این نسل نداند که نسل گذشته به خاطر چه اصول و مبانی انقلاب کردند؟؟ و به خاطر چه اصولی جلوی گلوله و توپ و تانک رفتند؟؟ و بر پایه چه مبانی 8 سال مقابل دشمن  ، دست بسته زنده به گور شدند؟؟ و ... ؛ قدر این امانت بزرگ الهی را نخواهند دانست.

اگر اصول و مبانی که نسل گذشته به خاطر آن انقلاب کرده اند تحریف شود ؛ و اصول و مبانی انقلاب عظیم اسلامی ایران بر اساس حقوق شهروندی و ثروت و دموکراسی و .......تبیین شود ، نسل حاضر هیچ ارزشی به این انقلاب قایل نخواهند شد. 

 

اگر نسل حاضر و نسل های بعد اصول را درست نشناسند:

نسل حاضر چون با اصول و مبانی چون حقوق بشر و دموکراسی و حقوق شهروندی و ثروت و......این انقلاب را خواهند شناخت این همه تلاش و مجاهدت برای رسیدن بدان را بی ارزش تلقی خواهند کرد. زیرا با مقایسه ای ساده می فهمند که خیلی از کشور ها این همه مجاهدت نکرده اند و سختی ندیده اند و کشته نداده اند ولی به ان اصول رسیده اند و لذا نسل انقلابی را ملامت خواهند کرد.

 

 اگر نسل  حاضر و نسل های بعدی ، انقلاب را بر اساس اصول تحریف شده بشناسد:
در این صورت هم با اسلام و انقلابی کاریکانوری مواجه خواهند بود که هم اسلام هست و هم نیست هم انقلاب هست و هم نیست و این حیرانی و سرگردانی موجب سوء استفاده دشمن خواهد بود و این وضع حال اینده انقلاب را وخیمتر خواهد کرد.

 

اما اگر نسل حاضر و نسل های بعد:

اسلام را درست بشناسند و مبانی آن را به طور صحیح تبیین نمایند و انقلاب اسلامی را برگرفته از اسلامی بدانند که در صدد رساندن انسان به کمال الهی است و عدالت و آزادی و ثروت و.....را در پرتو ان معنا نمایند و بدانند که مردم انقلاب کردند تا در پرتو احکام اسلامی به تعالی برسند ؛


اگر نسل حاضر و نسل های بعدی که دریافت کننده این انقلاب هستند متوجه باشند که مردم به خاطر اسلام انقلاب کردند و انقلاب کردند تا احکام اسلام در کشور جاری شود و حکم خدا بین مردم اجرا شود ؛

 

در این صورت همین نسل و نسل های آتی تا پای جان در راه آرمانهای انقلاب خواهند ایستاد و به فقر و بی عدالتی و ظلم ها و خیانت ها و ... صبر کرده و مقابل آنها خواهد ایستاد.


نگاهی به شرایط اوائل انقلاب اسلامی:

مگر در اوایل انقلاب بی عدالتی در کشور نبود ؟؟

مگر در اوایل انقلاب در کشور ظلم نبود؟؟ حتی به جوانان گلوله نمی دادند  که در مقابل دشمن بایستند  ، جوانان پاوه و خرمشهر و آبادان و ....

 مگر فقر نبود؟ بود و فراگیر هم بود.

مگر خیانت نبود؟؟ خیانت در حد ریس جمهور بود (ماجرای بنی صدر).

 مگر مسئولین فاسد نداشتیم؟؟ داشتیم زیاد هم داشتیم.

مگر ......


همه و همه اینها بود ولی نسل انقلابی آن زمان از چشمه ای زلال به نام اسلام ناب محمدی (ص) آب می نوشیدند و ارزش اسلام و مبانی ان را می دانستند و حاضر بودند به خاطر احکام الهی جان بدهند و این کار را هم کردند و لذا درصدد بودند از انقلابی که به نام اسلام به وجود اورده اند دفاع نمایند و تاپای جان برای انقلاب و مبانی ان که برگرفته از اسلام بود می ایستادند.



بنابراین :

بزرگترین خطری که این انقلاب را تهدید می کند:
ایجاد انحراف در اصول ومبانی انقلاب است تا نسل حاضر که دریافت کننده این امانت الهی از نسل انقلابی هستند یا هیچ شناختی از اصول و مبانی انقلاب نداشته باشند و یا اصول و مبانی تحریف شده را به جای اصول و مبانی اصلی بدانند. 



بگذارید مثالی بزنم:
اکر جوانان و نسل فعلی که دریافت کننده امانت انقلاب از نسل انقلابی هستند به اصول و مبانی اسلام و به پشتوانه ان انقلاب اشنا باشند به راحتی تجمل گرایی ها در حرم امام خمینی(ره) را معنا خواهند کرد که این حرکت ها نه به منش امام انقلابی جور در می اید و نه با مبانی اسلام عزیز ولی اگر با اسلام و مبانی انقلاب اشنایی نداشته باشند در تضاد عجیب بین امام ساده سال 57 و امام کاخ نشین سال94 گیرخواهد کرد؟؟؟ 

و این یعنی جوان بین کاریکاتوری از اسلام درگیر است. کاریکاتوری از انقلاب که هم شبیه اسلام و انقلاب هست و هم نیست و این حیران و سرگردانی فضا را برای سوء استفاده دشمن فراهم می کند تا هر طور بخواهد به اسلام و انقلاب ضربه بزند.

 

پس بزرگترین خطر برای انقلاب ، تحریف انقلاب یا انحراف انقلاب است. همانطور که در مشروطه هم اتفاق افتاد.


اما تحریف انقلاب ، چگونه صورت می گیرد؟
عمدتاً توسط خواص منحرف. خواصی که از سابقه همراهی با انقلاب و رهبران آن برخوردارند ، احیانا در کسوت شریف روحانیت هستند ولی مهذب نیستند. هر گونه عدم تهذب یا نقص در تهذب ، بالاخره اثر سوء خودش را نشان خواهد داد حتی اگر پس از سالها باشد....

اگر ما سر اصول و مبانی خود بایستیم ، دشمن خارجی با هیچک از گزینه هایش ، نمی تواند صدمه ای به انقلاب اسلامی عزیز ما بزند.

به قول شهید غلامعلی پیچک: "ما از سرنگونی نمی ترسیم. ما از انحراف می ترسیم".

تعبیر دیگر این سخن ، ( بدون جانبداری از جریان خاصی ) ، این است که "پایداری بر سر اصول" ، ضامن بقای انقلاب است. هر گونه "اصلاحی" باید مشروط به تقویت "اصول" و "عدم تضعیف آن" باشد.

 

همه باید تلاش نماییم که هم اسلام ناب را به نسل جوان معرفی نماییم وهم اصول و مبانی انقلاب را به طور صحیح و درست به نسل حاضر بشناسانیم که دراین صورت هم انقلاب در مسیر اصلی خواهد ماند و هم مبانی اسلام در جامعه پیاده خواهد شد و حکم الهی تا ظهور حجت خدا حضرت حجت بن الحسن العسگری(عج) اجرا خواهد شد تا انشاء الله تشریف بیاورند و ادامه انقلاب و جهان را به دست گیرند 

در غیر این صورت طبق ایه شریفه:
إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ ( 
رعد/13)
در حقیقت‏ خدا حال قومى را تغییر نمى‏دهد تا آنان حال خود را تغییر دهند

خداوند با هیچ قوم و قبیله ای پیمان اخوت نبسته است و انسان آزادانه مسیر سعادت و ضلالت خود را انتخاب می کند.

 

 

منبع: askdin.com



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » میرزا ( دوشنبه 94/6/2 :: ساعت 8:23 صبح )
»» دستور رهبری برای آزاد کردن یک شرور

در کتاب «یادستان دوست» که به خاطرات شخصیت‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و ورزشی درباره رهبر معظم انقلاب پرداخته است؛ خاطره‌ای از سردار قاسم سلیمانی پیرامون دستگیری یکی از افراد شرور منطقه در کتاب روایت می‌شود که در نوع خود جالب است.

سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی می گوید:

یکی از اشرار منطقه جنوب شرق کشور را دستگیر کردیم و در یک ملاقات، خبر را به مقام معظم رهبری دادم. ایشان بسیار خوشحال شدند که این شرور دستگیر شده است. سپس فرمودند: «چگونه او را دستگیر کردید؟»

عرض کردم: «در یک قرار که با او گذاشتیم، سر قرار آمد و نیروها او را دستگیر کردند.»

معظم‌له فرمودند: «آزادش کنید! شما به او امان داده‌اید و وی سر قرار حاضر شده است. شما شرعاً حق نداشتید کسی را که امان داده شده است دستگیر کنید.»

 

 

منبع: askdin.com



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » میرزا ( یکشنبه 94/6/1 :: ساعت 12:27 صبح )
»» کتاب موسیقی طبیعت

کتاب موسیقی طبیعت  (The Music of Nature)

(قطعات و نثرهای ادبی نویسنده در موضوعات مختلف)

نوشته: استاد بزرگوار جناب آقای دکتر محمد حسین قدیری

لینک دانلود:

http://www.askdin.com/attachments/3006474044d1439834765-music-nature-pdf

موسیقی طبیعت



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » میرزا ( سه شنبه 94/5/27 :: ساعت 6:26 عصر )
<      1   2   3   4      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

111
لزوم بصیرت و روشنگری
فرمول گرفتاری ها و مشکلات و راه حل آنها
اهمیت خوش بینی
ما هم از دینداری شما تعجب می کنیم!!
سیا ، اسکار ، و اسکار سیاسی
شرایط دریافت کمک الهی در مشکلات
تنها کاری که باید در زندگی بکنیم
برخی توصیهها و دستورالعملها از علامه قاضی
نقشه خانواده (راه و روش رفتار با همسر)
زندگی جدید (2)
جملات حکیمانه درباره کار و تلاش
یا جواد الائمه
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 53
>> بازدید دیروز: 20
>> مجموع بازدیدها: 365083
» درباره من

تخته سیاه
میرزا
1- اِنْ کُلُّ مَنْ فیِ‏ السَّماواتِ وَ الأرْضِ اِلاّ أتِی الرَّحْمنِ عَبداً (مریم/93 ) 2- ان تنکرونی فأنا ابن الحسن * سبط النبی المصطفی المؤتمن.

» پیوندهای روزانه

راسخون [12]
پایگاه اطلاع رسانی جهان تشیع [103]
شبکه جهانی تلویزیونی سلام [72]
کرامات حضرت اباالفضل العباس علیه السلام [142]
پخش زنده از حرم امام رضا علیه السلام [87]
بانک فیلم و صوت مذهبی (با قطعات ویژه برای موبایل) [138]
مشاوره آنلاین [117]
سئوال از نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاهها [20]
شبکه اطلاع رسانی امام حسین علیه السلام [111]
پخش زنده از کربلا ( حرم امام حسین علیه السلام ) [158]
یادداشتهای شخصی احمدی نژاد [111]
صبح ( سایت شهید ) [114]
روایت شهدا [89]
نشریه الکترونیکی پرسمان [91]
صالحین [76]
[آرشیو(21)]

» آرشیو مطالب
نوشته های پیشین
تابستان 1387
بهار 1387
زمستان 1386
پاییز 1387
تابستان 1388
زمستان 88
پاییز 88
بهار 89
تابستان 89
پاییز 89
زمستان 89
بهار 90
پاییز 90
زمستان 90
بهار 91
تابستان 91
پاییز 91
زمستان 91
بهار 94
تابستان 94
پاییز 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
قطره و دریا
عاشق آسمونی
همفکری
قائــــم
شین مثل شعور
شعله ی آواز
بانوی دشت رویا
دلتنگ...
رو به آسمان
پرورش دینی
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
پیاده تا عرش
شبکه اطلاع رسانی آموزه ( اخلاق و عرفان ) AMOOZEH.IR
اجتماعی
منتظرظهور
بوستـــــان ادب و عـرفــان : وب ویژه تفسیر ادبی عرفانی قرآن مجید
دل نوشته های علمی پژوهشی تجربی
لنگه کفش
دل نوشته های یک دختر شهید
کلبه درویشی
سرای اندیشه
حسن آباد جرقویه
سیب خیال
کربلایی دیگر
حجت البالغه
هواداران همای پرواز
PARANDEYE 3 PA
حضرت عشق جل جلاله
دریاچه ی قو
یک کلمه حرف حساب
وبلاگ حامیان ولایت
ستارگان دوکوهه
شلمچه
ستاره آسمان
کوسالان
وبلاگ پایگاه امام حسین (ع) شهرستان البرز
کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد !
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
سکوت سنگ، فریاد دل
.: شهر عشق :.
مــــ هــر بـا ن
سالک
رنگارنگه
محقق دانشگاه
جرعه ای از شراب عشق
زندگی رسم خوشایندیست
برادران شهید هاشمی
ختم قرآن ، ختم صلوات --- توشه آخرت
روزنه
آواز پرجبرئیل
ولایت مداری
محمد قدرتی MOHAMMAD GHODRATI
عاشقانه
سخنرانی و متن روضه های استاد مهدی توکلی
ارجان فیزیوتراپی
پری برای پریدن
گروه اینترنتی جرقه داتکو
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
تاملاقات خدا ٰ ان تقوموا لله ٰ...
احساس با تو بودن
سلوک
هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره و مقاله و دانلود)
سرباز سبز امام خامنه ای
ساعت به وقت کربلا
حاجی
حاج رضوان
دل نوشته های من
رئوف
لــعل سـلـسـبیــل ( دل نوشته های یک هاجر )
وبلاگ کفش ؟!
زورخانه باباعلی
بهترین دوست من
عشق یعنی ح ، سین ، یاء و نون
بر و بچه های ارزشی
مذهب عشق
پایگاه سایبری حجة الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
آغاز راه
پنجره ای رو به باغ
عاشقانه
عــــشقـــــولـــــک
میثاق طلبگی
امیدزهرا
دوستانه
نکته هایی از قرآن
شیعه مذهب برتر Shia is super relegion
دکتر علی حاجی ستوده
صراط سلوک
fazestan
علمی-فرهنکی-هنری-ورزشی
مرغ خوشخوان
زندگی آرام
فقط خدا
هیئت محبان الزهرا (س)- شهرستان اسلامشهر
بازمانده تنهای تنها
فرزندان خورشید (مقام سادات)

نورالهدی
نامه هایی از خلیج همیشه فارس
دوست
بسم الله الرحمن الرحیم
صمیمانه ...
انوار الهی
حرفهای ما دوتا
یادداشت های یک روحانی
دفترچه‏ی آبی
موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین
قدرت شیطان
حریم یاس
تو میتونی !! اخبار جنبش دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ اس ام اس جک
تا ریشه هست، جوانه باید زد...
ققنوس شعر و عشق
اس ام اس عاشقانه
و خدایی که در این نزدیکیست
زیر آسمان خدا
مذهبی
هانیبال
اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز
جوکستان ، اس ام اس ، جوک ، لطیفه ، طنز ،jok+sms
یک قدم تا پشت خاکریز
ترنم بهاری
به خود آییم و بخواهیم،‏که انسان باشیم...
پنجره
مدیریت کلماتی
اخلاق و رفتار اسلامی
عصارخانه بهبهان
بزرگترین لینکستان مذهبی
دکتر علی حاجی ستوده
شاعر اهل بیت (ع) عبدالله بیگدلی
کهکشان حافظه
مــــفـــتـــــــــــــــاح
سرباز 314
وبلاگستان 8 دی
طب اسلامی و ایرانی

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان




























» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب